ACTIVITATS

ORGANITZACIÓ DE COMPETICIONS DE ROBÒTICA EDUCATIVA

WRO_CMYK_3 World Robot Olympiad

Divertida i desafiant competició que ofereix als estudiants de fins a 19 anys l’oportunitat d’ampliar els seus horitzons a través de la plataforma robòtica educativa LEGO, que promou la creativitat, la millora de la comunicació i les habilitats de cooperació per enfortir la capacitat d’adquirir nous coneixements.

Tota la informació a www.wroboto.es

COL·LABORACIÓ EN COMPETICIONS DE ROBÒTICA EDUCATIVA

Copa Makeblock Atlantis

Competició d’àmbit estatal de robòtica educativa per a nens, nenes i joves de 6 a 16 anys, que fomenta l’aprenentatge STEM, on els participants poden superar els reptes segons els coneixements adquirits prèviament. Es treballa entorn a l’aprenentatge i no en l’entrenament d’uns exercicis concrets, és per això que el camp i els reptes a superar es presenten el mateix dia de la competició, tenint cada equip un temps determinat per preparar i programar el seu robot amb els seus coneixements, sense l’ajuda de l’instructor/a.

Tota la informació a www.copamakeblockatlantis.com

FIRST Global Challenge

Esdeveniment de robòtica internacional on estudiants de secundària i batxillerat de més de 160 països es troben per participar en un torneig que es celebra a la capital d’un país diferent cada any. L’objectiu de la competició és augmentar el seu coneixement de STEM perquè puguin convertir-se en la pròxima generació de líders científics que hauran de treballar junts per resoldre alguns dels problemes més importants del món.

Tota la informació a first.global

RoboCupJunior Barcelona Contest

Projecte de robòtica educativa perquè estudiants de fins a 19 anys treballin de manera col·laborativa com a equip per dissenyar, crear i programar robots que siguin capaços de resoldre problemes quotidians, utilitzant qualsevol plataforma robòtica

Tota la informació a robocupjuniorbcn.org

logo-vrc-petit VEX Robotics Competition

Ofereix als estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatius (12-18 anys) i universitat (18-23 anys) una plataforma per acostar-se de manera lúdica i divertida a la ciència, la tecnologia, l´enginyeria i les matemàtiques (STEM).

Els estudiants amb l´orientació d’un mentor col·laboren per construir robots innovadors i superar un repte. A més, la VRC fomenta i desenvolupa competencies acadèmiques i personals.

Tota la informació a www.vexcompetition.es

CONFERÈNCIES

Impartim conferències i xerrades sobre aspectes molt variats en el marc de la robòtica. Entre d’altres:

• Competicions de robòtica. Una eina motivacional – Ubicació del concepte de competició dins el procés de la robòtica educativa i presentació de les diferents competicions que existeixen avui.
  • Robòtica de serveis. El futur ja és aquí – Presentació sobre l’impacte que la robòtica tindrà en un futur immediat en les nostres vides i activitats.

EVENTS

logo-brm14 Hem organitzat les edicions del 2013 i 2014 del Barcelona Robotics Meeting, un event amb espai d’exposició de robots, conferències, tallers i competicions de robòtica educativa.
Col·laborem habitualment en events amb relació amb la robòtica. Entre d’altres hem estat presents a:
bcn-maker-faire   mdt   logo-yomo